פאקרים ותותבי פין

תאריך עדכון:

תוכן הערך

ערכים קשורים

פאקר (Packer) הוא מוצר בצורת פין שעשוי לרוב מסיליקון, ונועד לדמות נראות של א.נשים עם פין.
ניתן לקנות פאקר או ליצור פאקר ביתי. ישנם סוגים שונים של פאקרים המיועדים לצרכים שונים. שלושת התפקידים המרכזיים שפאקר יכול למלא הם: בליטה במכנסיים, מתן שתן בעמידה או חדירה ביחסי מין. רוב הפאקרים מאפשרים כמה מהשימושים הללו יחד.
ערך זה יסקור את הסוגים השונים של הפאקרים והנחיות השימוש בהם, וירכז רשימת חנויות שבהן ניתן לרכוש אותם.

 

סוגים של פאקרים

סוגי הפאקרים הנפוצים:

פאקר

הפאקר הנפוץ ביותר, רך ועשוי מסיליקון. הוא משמש בדרך כלל רק כבליטה במכנסיים, אך עם פאקרים רכים מסויימים ניתן גם להשתין בעמידה. פאקר לאו דווקא יראה כמו פין, כלומר לאו דווקא יהיה מאוד "ריאליסטי" בפני עצמו, רק יספק את המראה הרצוי. ניתן להכין פאקר מסוג זה בבית באמצעות גרביים או קונדומים ממולאים בג'ל.
על מנת לשמור את הפאקר במקומו, ניתן להשתמש בתחתונים מיוחדים, בכיס שמתחבר לתחתונים או ברתמה (Harness) שניתן ללבוש מעל או מתחת לתחתונים.

 

Stand to Pee) STP)

תותב פין שעשוי לרוב מסיליקון ומאפשר להשתין בעמידה. ה-STP יראה בדרך כלל כמו פין ריאליסטי כדי שניתן יהיה להשתין איתו במשתנות ציבוריות בנוחות. STP נחשב לנוח פחות מפאקר רך, משום שהוא נוקשה יותר כדי לשמור על הצורה ולאפשר את השימוש במתן שתן בעמידה.

 

Pack and Play

תותב פין שמשמש למין. בדרך כלל זהו פאקר רך בשימוש יומיומי, שניתן להכניס אליו מוט שגורם לו להיות קשיח, וכך לאפשר מין הכולל חדירה. לעיתים הפאקר יהיה קשיח יחסית מלכתחילה (בדרך כלל לא במידה של צעצועי מין) ויהיה קשה יותר ללבוש אותו בתור פאקר יומיומי.

 

הוראות שימוש בפאקר

  • יש לשים לב לגודל של הפאקר לפני הקנייה. לכל אחד.ת מבנה גוף שונה והעדפות שונות, ולכן גם הפאקר המתאים יהיה שונה. כדאי לבחור פאקר נוח, אשר מספק גודל בליטה שנראה טבעי ורצוי. אפשר להתנסות עם פאקרים ביתיים מגרביים לפני הקנייה כדי לבדוק את הגודל המתאים.
  • יש לשים לב לאלרגיות! אם אתם אלרגים לסיליקון, גומי או לטקס, שימו לב לחומר שממנו עשוי הפאקר.
  • כדאי להתנסות עם הפאקר בבית, במיוחד אם מדובר ב-STP, כדי לחסוך מקרים לא נעימים בשירותים ציבוריים. כדאי לעשות זאת בשלבים: לנסות להשתין במקלחת ללא בגדים, לאחר מכן בשירותים בבית בלי בגדים, בשירותים בבית לבושים, ורק אז להשתמש בו בחוץ.
  • כדאי להשתמש בבגד ייעודי על מנת ללבוש את הפאקר. רוב החנויות המוכרות פאקר ימכרו גם רתמות ייעודיות לכל מוצר. ניתן גם להשתמש במגן אשכים (Jockstrap),  בוקסרים עם כיס, או כיס מבד שמתחבר לבוקסר בסיכת ביטחון או מגנטים.
  • לא מומלץ להשתמש בצעצועי מין בתור פאקרים, הם בדרך כלל גדולים מדי ולא משווים מראה טבעי. כמו כן, הם לרוב נוחים פחות ויכולים לגרום לשפשופים.
  • מומלץ מאוד לשטוף את הפאקר לאחר כל שימוש. יש לקרוא את הוראות השימוש והניקוי של היצרן. את רוב הפאקרים ניתן לשטוף עם מים וסבון ולאחר מכן להשאיר לייבוש בחוץ.
    לאחר השטיפה, ניתן לפזר קורנפלור (עמילן תירס) על הפאקר כדי למנוע מהסיליקון להיות דביק. לגוון כהה, ניתן לערבב את הקורנפלור עם מעט אבקת קקאו.

 

רכישת פאקר

פאקרים כמעט ולא נמכרים בארץ. ייתכן וניתן יהיה למצוא פאקרים בחנויות למוצרי מין, אך הם יהיו כנראה יקרים יותר ממוצרים זהים שניתן להזמין מחו"ל.

פאקרים יכולים להיות יקרים מאוד, כתלות בתוספות והשימושים שתרצו. מומלץ לחפש חוות דעת של משתמשים על מנת לוודא שהמוצר שתקנו יתאים לכם. ניתן להעזר בערוץ ה-Youtube של צ'ייס רוס שעוסק בהשוואות מוצרים.
פאקרים מכל הסוגים זמינים בחנויות הבאות (זוהי רשימה חלקית, הכוללת את המותגים המובילים):

יש לשים לב שחלק מן האתרים כוללים תוכן מיני.